VOOR CLIËNTEN

Compliment of klacht

Bij Forta Volwassenen willen we je écht verder helpen in het leven. Samen met jou en je omgeving werken we aan verbetering, zodat je meer grip en veerkracht ervaart. Jouw mening, klacht of compliment helpt ons om de kwaliteit van onze zorg te blijven verbeteren. We staan open om te leren en groeien, met jou als belangrijke stem in dat proces.

E-mail:
Telefoon:
Fax

123
123
123

Heading
This is some text
Heading
This is some text
KLACHTENCOMMISSIE
Neem contact op via:

T.a.v. Dina Jongenengel, amtelijk secretaris

T.a.v. Dina Jongenengel, amtelijk secretaris

Westblaak 94
3012 KM Rotterdam

Compliment

Ben je tevreden over je behandeling en wil je een compliment geven? Wat leuk! Geef deze in ieder geval aan onze medewerkers. Je kunt ook terecht op ZorgKaart Nederland.

Klacht

Wij doen ons uiterste best de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen. Toch bestaat er de mogelijkheid dat je behandeltraject niet naar wens verloopt. Ben je niet tevreden, of heb je suggesties voor verbetering? Laat het ons weten. We komen graag met samen met jou tot een oplossing. Wanneer dit niet lukt, kun je altijd een klacht of suggesties schriftelijk indienen.

Download hieronder het klachtenreglement van Forta Volwassenen of neem contact met ons via het secretariaat van een vestiging, via klachten@forta.nl, of telefonisch via 010-4504071.

Download ons klachtenreglement

Wanneer je een klacht hebt, is het belangrijk dat deze gehoord wordt en dat er samen met jou zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht wordt. Om een klacht goed op te vangen, hebben wij een klachtenprocedure opgesteld.

Wanneer je een klacht hebt, is het belangrijk dat deze gehoord wordt en dat er samen met jou zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht wordt. Om een klacht goed op te vangen, hebben wij een klachtenprocedure opgesteld.